MyMenu1

sobota, 5 stycznia 2013

Rozwój bloga w 2013 roku

Początek Nowego Roku to niezwykły okres. Sprzyja refleksjom, planowaniu i podejmowaniu decyzji dotyczących przyszłości. Postanowiłem poświęcić chwilę, by zastanowić się nad planem rozwoju bloga w najbliższym czasie. Ostatnie miesiące były dla mnie bardzo udane. Mój blog stale się rozwijał i zyskiwał coraz większe uznanie w oczach rugbowej społeczności, a jego prowadzenie dało mi wiele radości. Serdecznie dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze oraz słowa zachęty, które otrzymywałem od moich czytelników. Nie zamierzam spoczywać na laurach, a moim noworocznym postanowieniem jest dalszy rozwój i udoskonalanie bloga. Mam nadzieję, że zarówno stali czytelnicy, jak i nowi goście znajdą interesujące treści i będą czerpać przyjemność z czytania.

W nowym roku postanowiłem wprowadzić kilka zmian i nowości. Pierwszą z nich będzie dział, w którym zajmę się przybliżeniem sylwetek wybitnych rugbistów, zarówno grających, jak i tych, którzy zakończyli już swoje kariery. Bohaterem, który rozpocznie cykl będzie jeden z moich idoli, który zyskał zasłużony podziw niemal całego rugbowego świata - Jonah Lomu.

Niektórzy z Was na pewno zauważyli, że na blogu pojawiła się opcja z możliwością przesłania dobrowolnej darowizny przez PayPal. Wszystkie zdobyte w ten sposób  fundusze zostaną wykorzystane na rozwój bloga i powiększania kolekcji odznak rugbowych.

Dziękuję i życzę udanego 2013 roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz