MyMenu1

piątek, 24 lutego 2012

Weekend pod znakiem rugby

Rozpoczynający się weekend obfituje w rugbowe atrakcje. Dziś wystartował nowy sezon Super 15. Przed nami 125 meczów! W Anglii szesnasta kolejka Aviva Premiership. Najbardziej atrakcyjnym dla mnie meczem będzie pojedynek Sale Sharks z London Wasps. Bilety już czekają, koszulka Sharksów wyprasowana :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze i będę świadkiem dobrego spotkania. Mimo że sportem numer jeden w Manchesterze jest piłka nożna to Sale zawsze może liczyć na grono wiernych kibiców. Już nieraz miałem okazję uczestniczyć w znakomitym widowisku na Edgeley Park i mam nadzieję, że również dziś Sharksi staną na wysokości zadania.
W sobotę dwa mecze trzeciej kolejki Six Nations. Irlandia podejmuje Włochów w Dublinie, a na Twickenham Walijczycy będą próbowali zapewnić sobie trofeum zdobywców potrójnej korony. W niedzielę Szkocja zmierzy się z Francją w Edynburgu i raczej nie występuje w roli faworyta.
Jak widać emocji jest sporo, jednak z mojego punktu widzenia najważniejszy mecz odbędzie się w Cumbrii, gdzie po raz kolejny wybiegnę na boisko w barwach mojego lokalnego klubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz